Moje konto
AKTUALNOŚCI O nas GDZIE KUPIĆ FAQ Poradnik Kontakt

ZESTAWY NACZYNIA PATELNIE POKRYWY SZTUĆCE NOŻE PORCELANA AKCESORIA EXTRA URZĄDZENIA ELEKTRYCZNE

POKRYWA VENTURI 24 CM
990.00 PLN

DODAJ DO KOSZYKA >


ŚREDNICA: :  24 CM



    Kod produktu: 1331         Stawka VAT: 23%         Marka: Philipiak Milano    

Termin realizacji zamówienia

Na czas otrzymania przesyłki z zakupionym produktem składa sią:


a) czas realizacji - czas oznaczony w opisie każdego produktu jako "Dostępność";


b) czas dostawy - czas jaki jest potrzebny kurierowi lub poczcie do dostarczenia przesyłki pod wskazany adres.



Czas realizacji - (Dostępność)


To informacja na temat dostępności produktów w naszym sklepie. Jest ona aktualizowana na podstawie stanów magazynowych. Codziennie dokonujemy weryfikacji dostępności produktów, niemniej z uwagi na dużą liczbę okoliczności logistycznych, informatycznych i zdarzeń losowych może się zdarzyć, że czas realizacji może się skrócić lub wydłużyć.



Czas dostawy

To informacja na temat czasu niezbędnego firmie kurierskiej na dostarczenie produktu pod wskazany adres.
W zdecydowanej większości przypadków firma kurierska realizuje dostawy na następny dzień roboczy. Zdarzają się jednak zdarzenia losowe wpływające na wydłużenie czasu dostawy. Paczki dostarczane są przeważnie w godzinach 8-17. Rekomendujemy, aby osoby pracujące, jeśli to możliwe, wpisywały jako adres dostawy siedzibę firmy. Na liście przewozowym wpisujemy numer Państwa telefonu. Kurier może, ale nie musi skontaktować się z Państwem w celu ustalenia dogodnego terminu.
Pomimo coraz lepiej działającej infrastruktury poczt krajowych trudno jest w 100 proc. określić czas dostarczenia przesyłki. Wysyłamy przesyłki przesyłkami priorytetowymi co powinno oznaczać dostarczenie paczki w ciągu kilku dni. Niestety zdarzają się sytuacje, w których termin ten nie zostaje wypełniony. Przewidywany czas dostawy to 3 dni robocze. Jeśli pracownik poczty nie zastanie Państwa pod wskazanym adresem, pozostawi awizo, na podstawie którego odbiorą Państwo paczkę za okazaniem dowodu tożsamości w placówce pocztowej przypisanej do wskazanego adresu.



Koszty dostawy


 


Przesyłka kurierska: 17 złotych brutto
Przesyłka kurierska za pobraniem: 20 złotych brutto
Poczta - przesyłka priorytetowa: 15 złotych brutto
Poczta - przesyłka za pobraniem: 17 złotych brutto


 

TRYB POSTĘPOWANIA REKALAMACYJNEGO, ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

Gwarancja

1.    Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Na Sprzedawcy ciąży ustawowy obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad.

2.    Niezależnie od innych uprawnień przysługujących Klientowi, na niektóre towary Sprzedawca udziela gwarancji. Szczegółowe prawa i obowiązki stron w ramach ww. gwarancji zawiera Karta Gwarancyjna. W przypadku reklamacji na podstawie gwarancji Klient powinien postępować zgodnie z informacjami zawartymi w Karcie Gwarancyjnej. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie ograniczają ani nie wyłączają uprawnień przysługujących Klientowi na podstawie innych przepisów prawa, w tym w szczególności uprawnień z tytułu wadliwości rzeczy sprzedanej (rękojmia).

3.    W razie przesłania rzeczy sprzedanej do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient powinien zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli Klient stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie towaru, powinien dokonać czynności potrzebnych do ustalenia ewentualnej odpowiedzialności przewoźnika, w szczególności przez potwierdzenie stanu przesyłki.

4.    W przypadku reklamacji, w celu przyspieszenia jej rozpoznania, Klient powinien dostarczyć towar na adres Biura Obsługi Klienta Sprzedawcy w Warszawie (04-462) przy ul. Strażackiej 63/65 razem z dokumentami potwierdzającymi zakup oraz wskazać swoje zastrzeżenia i żądania.

5.    Jeżeli Sprzedawca uzna reklamację za nieuzasadnioną, wówczas towar zostanie dostarczony Klientowi wraz ze stosowną informacją.

6.    W przypadku nieuzasadnionego nieodebrania towaru, Klient może odebrać towar z magazynu Sprzedawcy we własnym zakresie, w dogodnym dla siebie terminie (w dzień roboczy od 9-15) po uprzednim poinformowaniu Sprzedawcy o wybranym terminie. Ewentualna, ponowna dostawa towaru przez Sprzedawcę lub dostawa na inny wskazany adres jest możliwa w drodze odrębnego porozumienia.

 

Odstąpienie od umowy i zwrot produktów

7.    Klient, będący konsumentem, w okresie 14 dni ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny według przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Bieg czternastodniowego terminu rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta, będącego konsumentem, albo wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku wielu rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem

8.    Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć także przy pomocy formularza, zawartym w załączniku nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, którego wzór został zamieszczony w Regulaminie oraz dodatkowo doręczany jest wraz z potwierdzeniem zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku.

9.    W razie odstąpienia od umowy przez Klienta, będącego konsumentem, Sprzedawca niezwłocznie - nie później jednak niż w terminie czternastu dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy - zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym także koszty dostarczenia rzeczy.

10. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, przekraczających koszty najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia oferowanego przez Sprzedawcę.

11. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.

12. Sprzedawca może wstrzymać ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

13. W razie odstąpienia od umowy Klient obowiązany jest niezwłocznie, w terminie nie przekraczającym czternastu dni, zwrócić w całości zakupiony towar (wraz z m. in. Instrukcją Obsługi, innymi dokumentami i wszelkimi elementami opakowania), w stanie niewykraczającym poza sposób korzystania z niej konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

14. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Nasz sklep gwarantuje najwyższą jakość produktów, obsługi klientów, działań serwisowych a także bezpieczeństwa danych osobowych.

 

Najwyższa jakość produków z 25-letnią gwarancją

Produkty Philipiak Milano 1967 wykonane są ze stali chromowo-niklowej Cr-Ni 18/10. Jest to metal coraz częściej spotykany w kuchni, poszukiwany i ceniony przez konsumentów ponieważ gwarantuje wytrzymałość, a także wysoką jakość użytkowania. Jest materiałem trwałym, wyjątkowo odpornym na działania bakterii i bardzo higienicznym w użyciu.
W czasie produkcji części zewnętrzne i wewnętrzne naczyń poddawane są specjalnym procesom polerowania i satynowania, co sprawia, że naczynia są błyszczące i odporne na uszkodzenia. Nasze naczynia posiadają 25-letnią gwarancję.

 

Bezpieczeństwo dostaw

Naszym głównym kanałem dostaw jest własna sieć kurierska realizująca zamówienia w najszybszych możliwych terminach. Zapewniamy dostawy produktów bez wad, uszkodzeń opakowań czy innych problemów, które mogą pojawić się podczas transportu.

 

Bezpieczeństwo danych osobowych

Nasz sklep jest Administratorem danych osobowych przekazywanych w związku z korzystaniem ze Sklepu. Gwarantujemy, że Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu należytej realizacji obowiązków wynikających z realizacji zamówień.

Państwa Dane osobowe umieszczone w bazie danych Sklepu nie są i nie będą udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie danych osobowych.

 

Gwarancja

Naczynia Philipiak Milano objęte są 25 letnią gwarancją

Jakość

Naczynia wykonane są ze stali nierdzewnej INOX 18/10, która zapewnia sztywność i brak odkształceń.

Dostawa

Szybka i bezpieczna dostawa towaru pod wskazany adres.

Bezpieczne
zakupy

Możliwość zwrotu towaru do 14 dni od dnia dostawy.

Zaproś nas do domu

Zainteresowany produktami marki Philipiak Milano?
Podaj swój numer telefonu, nasz doradca skontaktuje się z Tobą.

Copyrights 2015 Philipiak Milano

Mapa strony

x